Hello world!

Hello world!

Detta är mit första blogginlägg – någonsin…😀

I denna blogg ska jag skriva om vårt liv i Newport Beach och allt som händer runt omkring oss, samt dela med mig av bilder på lite allt möjligt. Jag har inte bestämt mig för vilket språk jag ska skriva på ännu, så därför är menyer mm på engelska. Dock börjar jag skriva inlägg på svenska.🙂

Jag hoppas på att kunna glädja er med mina inlägg och att få många kommentarer! Självklart vill vi samtidigt höra hur det är med er!

Stora kramar!

Sara & Mattias (den passiva delägaren till denna blogg🙂 )

Newport Beach från ovan

Leave a Reply

