Must have items!

Efter att jag i dag varit och hälsat på myndigheterna, så skulle jag slå ihjäl några timmar innan jag och Mattias hade lunchdejt (det skulle ta för lång tid att åka hem emellan, så jag valde ett stanna kvar i området). Området där Mattias kontor ligger är inte världens mest spännande och har heller inte en uppsjö av roliga butiker så gav jag mig ut på upptäcktsfärd bland de befintliga butikerna.

Vi håller på att leta efter en ny soffa, vilket inte har visat sig vara det lättast. Folket i denna delen av världen har en förkärlek för mörka, murriga färger och gärna stora bulliga, fluffiga möbler med en massa inbyggda (o-) nödvändiga funktioner. Se bara dessa härliga exemplar:

Tycker den ser ut som ett monster som ska äta upp dig om du sätter dig i den...

Eller varför inte mysa tillsammans med mugghållare och allt...!?

Som om inte detta skulle vara nog så gick jag, som ytterligare tidsfördriv, in i en närliggande butik (Bed Bath and Beyond) för att se vad de hade att erbjuda. Där hamnade jag i de udda sakernas Mekka! Om någon är sugen så kan jag ta upp beställningar och skeppa hem. Ni står för frakten.😉

Let me present - Butter Boy!

Varför inte ett par Onion goggles?!

En mycket praktisk lite väska att ha vid sängen. Funderar på att skaffa en själv faktiskt...

Och nu till min absoluta favorit, där förpackningen gör en så stor del av produkten. Vill man inte bara ha denna fantastiska produkt när man ser hur psycho glada de ser ut när de sitter tillsammans och äter i soffan!😉

Table Mate 2 - så det finns en Table Mate 1 också!?

Scary...!!!

4 thoughts on “Must have items!

  1. Pues esos sillones para verse un Real Madrid-Barcelona estarian genial🙂
    Tiene toda la pinta de tener una nevera entre medias, que practico

  2. Hahahaha, jag dör! Och är så överlycklig att du hittade just en “Gearbox Sport bedside Caddy”…det är precis vad jag önskat mig till min säng…! *jaw dropping*

Leave a Reply

