Nu är det här!

I dag fick jag mitt social security nummer, vilket i princip betyder att mitt liv i USA kan börja. Här kan man inte göra någonting utan det, så nu ska här fixas medlemskort på varuhus, teoriprov till körkort och en massa annat spännande!🙂

Nästa steg är nu att skicka in de nödvändiga papperna för att ansöka om mitt arbetstillstånd, vilket sedan ska ta upp till tre månader att få. Inte mig emot att det tar lite tid, för jag har ju redan så mycket att göra på dagarna som det är nu! Träna på morgonen, sola lite på fm eller fixa lite hemma, äta lunch med kompisar, sola lite, fixa hemma eller träna på em… hmmm, så jag vet faktiskt inte hur jag ska få tid att jobba också!?😉

Leave a Reply

