Sex månader som förlovade i dag!

I dag så är det exakt sex månader sedan Mattias föll ner på knä och friade till mig i Florence! Det var 11-11-11 och han överraskade mig med en underbart vacker ring som jag bara älskar! Inte lika mycket som jag älskar honom dock…😉 Vi hade sen en helt fantastisk helg i Florence där vi svävade runt på rosa moln och bara gick runt och log hela helgen. Tihi…

Tänk vad tiden har gått fort och hur mycket som hunnit hända sedan dess – vi har varit i Sydafrika på semester, Mattias skrev på kontraktet för USA-jobbet, jag sa upp mig från jobbet i Göteborg, vi har planerat flytten, flyttat ut från lägenheten i Zurich, sen flyttat ut ur lägenheten i Göteborg, fyllt i en gigantisk mängd papper för flytten och för att få våra visum, slutat på våra jobb i Europa… och nu är vi här!🙂

Det är en underbar dag ute, solen skiner och vi har ca 22 grader ute. I kväll ska vi gå på en lyxbio som ligger i närheten av där vi bor. Vi har väntat på att det ska komma en bra film för att kunna gå dit och i dag är det premiär av Johnny Depps nya film Dark Shadows, vilken jag tror kommer vara bra. Ni kanske undrar vad lyxbio är? Ja, det gör jag med!😉 Tydligen så får man sitta i stora sköna fåtöljer när man tittar på filmen, de har någon superduper ljudanläggning, men får champagne och snittar och har tydligen en egen concierge som hjälper till med det man ber om. Sounds like something for me!😀

Leave a Reply

