Fågelmannen – någon du känner igen…?

Jag hade helt glömt bort de här bilderna och när jag i dag satt och gick igenom alla foton från San Francisco så kom jag på att jag ju måste dela med mig av vem vi såg! En riktig jag-mötte-Lassie!😉

Nu vet säkert inte alla ni vem det är, men för er som såg på finalen i US Open från San Francisco och såg prisutdelningen kommer kanske ihåg killen med englandsmössan som sprang in i bild och lät som en fågel och sedan blev bortdragen samtidigt som vinnaren Webb Simpson intervjuades. För er som inte minns/såg det så finns klippet här. Han kommer in ca 19 sekunder in i klippet.

Tydligen blev han så intressant så någon tv-kanal bestämde sig för att intervjua honom på Union Square, mitt i centrala SF dagen efter hans lilla uppträdande.😀

Leave a Reply

