Kommande väder i NPB

Jag kan ju inte riktigt hålla igen med hur härligt väder vi har här när jag läser om allt regn där hemma. Sorry… Hihi!

Det är verkligen helt underbart med all sol och värme som vi får! Skjut mig  inte för den här kommentaren nu, men det hade faktiskt varit härligt med lite regn någon dag emellanåt så att man får lite andrum från all sol.😉

Vi har numera runt 20 på morgon och kväll, runt 23 på fm och sedan runt 27-28 på em. Helt ok! Morgondimman som är vanlig i maj/juni är nu borta och vi njuter av klar utsikt över havet framför oss mot Catalina Island och mot bergen bakom oss. Härligt!

Det regnade faktiskt en dag förra veckan och jag tyckte det var jätteskönt! Tidigare har det regnat någon dag bara sen jag kom hit, men då har det varit ett tunt stril som varit över på en liten stund. I torsdag däremot så vräkte det verkligen ner, nästan som det kan göra i Göteborg. Alla som vi pratade med sa att de aldrig varit med om att det regnat i juli tidigare och att detta året var tidernas sämsta juli. I’m not complaining!

Oh no, vi ska få några små molnpuffar på söndag och måndag! Hihi!😉

Leave a Reply

