Pizza och den misstänkte tomatmarodören…

I kväll när vi skulle grilla pizza så såg jag den jag tror är den misstänkte tomatmarodören. En liten duva som satt helt orädd och bara tittade på mig på en utstickande del nära vår terass. Äckliga flygande råtta! Jag önskar jag haft en slangbella… moahahaha!

Pizzan blev iaf jättegod och vi har nu lyckats lära oss hur vi ska göra med deg, tid på grillen och värmen i grillen så pizzan blev helt perfekt!😀

Redo att grillas!

Se bara hur härligt det bubblar upp ur pizzan – en massa ost och gottigt innehåll som tillagas… mmmmm!

Färdig!

Leave a Reply

