Skräckfyllt möte i salladslandet

I går kväll när jag skulle hämta in sallad från trädgårdslandet hos mamma och pappa så möttes jag av en oväntad syn. När jag som bäst höll på att plocka salladsblad och lyfte på ett så satt den här lilla tjockisen och tittade på mig. Snacka om att jag hoppade till och blev skrämd.😀

Paddan var helt oberörd när jag höll på där så jag lät den sitta kvar och bara la ner bladet jag lyft på över den igen. Antar att den bara gör gott och äter upp de små insekter som samlas på salladen. Hihi…

Leave a Reply

