San Diego here we come!

I morgon bär det av till San Diego i två dagar!😀 Mattias ska ner dit med jobbet så jag åker med och kollar in staden under tiden han jobbar.

Det ska bli kul att få se SD lite mer då jag endast har åkt igenom och flugit därifrån när jag var i Mexiko och jobbade för VCC 2005. Vi hade då en testkörning i Baja California som är den långa tarmen som går ner på Mexikos västkust. För att komma dit på bästa sätt så flög vi till LA, körde ner till San Diego och flög sedan med ett litet plan ner till Loreto som är en liten ort ungefär i mitten av “tarmen”. Så, det jag har sett av San Diego är inte mycket mer än en liten flygplats och så lite vyer från bilen och luften så jag är väldigt laddad inför att få se mer!

Vi ska bo på Hilton San Diego Bayfront och om internet är tillräckligt bra på hotellet så kan jag skriva lite mer om vårt första dag där i morgon, men annars så kommer det senare i veckan. Jag lovar!🙂

Här ska vi bo!

Här ska jag hänga!

Och här med!😀

Leave a Reply

