Fotograf bokad till bröllopet!

Förra helgen, precis innan jag lag mig, la jag ut en fråga på facebook gällande rekommendationer på bröllopsfotograf. När jag vaknade på morgonen hade jag fått flera tips från olika vänner och jag började kolla upp dem. Flera av dem hade tagit jättefina bilder, men det var en som vi båda fastnade extra mycket för – smallpigart. Jag började kolla runt på sidan och kom in på bloggen som Anna (fotografen som har smallpigart) skriver och där, några inlägg ner, ser jag mina grannar från tre trappor ner i Göteborg! De hade tydligen gift sig i somras och använt sig av Anna. Vilket lustigt sammanträffande! Bilderna var otroligt fina och jag kände redan då hur gärna jag ville att hon skulle fota vårt bröllop också. Bilderna har det där lilla extra som vi letat efter, liksom ett mystiskt, vackert skimmer som gör varje foto intressant, rörande och vackert att titta på.

Efter att ha kollat på hennes sida lite mer och pratat med Mattias mailade jag Anna och frågade om tillgänglighet och priser. Hon var snabb att svara på den initiala förfrågan och sedan när jag hade en mängd följdfrågor så gav hon väldigt utförliga och bra svar. Gott intryck!🙂

Vi bestämde oss då för att slå till och bokade henne! Hihi! Det känns fantastiskt spännande och jag längtar så till februari när vi får uppleva vår stora dag!

Nu är det bara liiiite till att fixa med…😉

Leave a Reply

