Lockande *fniss*

I går eftermiddag bestämde jag mig för att testa att locka mitt hår, lite inspirerad av de svenska hollywoodfruarna som jag sett på TV3 Play . Jag har haft min locktång sedan 2007 någon gång, men den är så gott som ny då jag knappt använt den. Inte för att jag  ogillar lockar, utan att jag är så otroligt dålig på att fixa mitt eget hår (och andras också får den delen!), samt att jag har för dåligt tålamod för det.

Nu fanns dock både tiden och tålamodet så jag lockade och fixade ett bra tag och det blev faktiskt väldigt fint. Några timmar senare, på kvällen, när lockarna i vanlig ordning börjat hänga ut sig, kom jag på att jag skulle föreviga mitt mästerverk och här är det. Tadaaaa!

Om det ändå kunde hålla lite längre och om det ändå inte tog så lång tid att få i ordning. Då kanske ni skulle få se mig så här lite mer.🙂 Jag avundas de med lockigt hår…

2 thoughts on “Lockande *fniss*

  1. Jättefint vännen!! Du får ta och köpa ett värmeskydd som har lite stadga i sig, det har jag och mina lockar håller i sig jätteläääääänge🙂
    puss och kram till min finaste Sara!!!!❤

    • Tack så mycket gumman! Vad bra tips, vad använder du för märke? Tänk den dagen då mina lockar kan hålla längre än några timmar!😀
      Stooooora kramar!

Leave a Reply

