Snabbtömning av M&M-påse

Nu har det varit Halloween och det kom faktiskt inga barn alls och frågade om de skulle busa eller få godis. Vi hade som vanligt tennisträning igår kväll och jag pratade då med en man som har bott i vårt lägenhetsområde i 25 år och han sa att just här brukar inte barnen gå omkring. Jaha, det kunde ju något ha sagt till mig INNAN jag köpte 1,6 kg M&Ms!

Nu står alltså den påsen här hemma och bara skriker ÄT MIG! Och det gjorde jag i går och i förrgår, efter att jag köpt den! Haha! Så bara av nyfikenhet så vägde jag den i dag när jag kom hem från golfrundan och den väger tyvärr bara ca 950 gram…. vilket innebär att jag redan har satt i mig 650 gram M&Ms alldeles själv!!! Fatta, det är över ett halvt kilo M&Ms!!! Och inte var det direkt jobbigt heller…😀

Tur jag tränar så mycket som jag gör, för annars hade jag själv sett ut som en M&M efter ett tag.😉

Stooooor påse!

Som sagt, 1,6 kg!!!

Busted!

Leave a Reply

