Bubblande paket från bröllopsfotografen

När vi för ett par veckor sedan bokade fotografen till vårt bröllop så skrev hon att hon skulle skicka bokningsbekräftelse och faktura till oss och kallade det bokningspaketet. Efter lite fördröjning (även här) så kom det i dag med posten och jag blev glatt överraskad när jag öppnade vårt postfack och där låg nyckeln till ett av de större facken där de lägger in paket som är för stora för ens vanliga postfack. Där låg ett rätt så stort paket som var adresserat till oss från Anna Roström, vår bröllopsfotograf. Jag älskar att få paket!🙂

Med glada skutt gick jag snabbt in och öppnade paketet och där var det inte bara en bokningsbekräftelse och faktura utan även en flaska champagne! Tänk vad gulligt att hon har skickat oss en flaska champagne ända från Sverige. På kortet som låg i kartongen stod det:

“Hej Sara och Mattias, hoppas planeringen går framåt. Vet att det kan vara en del att stå i så jag skickar med en flaska bubbel så planeringen blir lite roligare. Kram Anna”

Nu gillar jag henne om än mer!😀

Bubbly in a box!

Leave a Reply

