Överraskning till 1-årsdagen som förlovade!

I morgon söndag firar vi ett år som förlovade! ❤

Tänk vad snabbt ett år har gått och hur snabbt de snart fyra åren som vi varit tillsammans har passerat! Vi har gjort så mycket och upplevt så mycket tillsammans. 😃

I morse vaknade jag till en underbar frukost beståendes av eggs benedict som Mattias förberett till oss. Det blev sååå gott!

20121110-153800.jpg

I dag hade jag bokat en golfrunda till i em för Mattias och mig, men efter frukosten så sa han till mig att jag skulle avboka teetiden och packa min väska för en övernattning. Såååå spännande! 😃

Vi gjorde oss i ordning och körde sedan mot LA. Jag körde och navigatorn hade en adress inprogrammerad så när vi kom fram visade det sig att vi skulle bo på Petit Ermitage. Det är ett mysigt litet boutiquehotell i West Hollywood där vi alltså ska spendera natten.

Väl uppe på rummet så väntade en flaska bubbel och en fruktskål. Mums! Här är vi nu och mer än så här vet jag inte så i morgon får jag skriva mer om vad som händer ikväll. 😃

Jag äääääälskar överraskningar!

20121110-154842.jpg

Takbaren på Petit Ermitage

Leave a Reply

