Romantiskt frieri i Central Park!

I onsdags när jag strosade runt i Central Park och tog bilder på lite allt möjligt, så såg jag efter att ha tagit en bild, ett par som stod uppe på en kulle. När jag tittade närmare såg jag att killen precis friat till tjejen. Så romantiskt! Jag blev alldeles varm inombords och tog några bilder av det nyförlovade paret, samtidigt som jag hade ett stort fånigt leende på mina läppar.

När jag sedan kom hem och kollade på bilderna på datorn så såg jag att jag faktiskt fått med själva frieriet på en bild. Titta längst ner i högra hörnet. Hihi!🙂 Jag förstorade upp bilden och där ser man, om än lite suddigt, att han håller asken i handen och hon precis fått ringen på sitt finger. Såååå romantiskt!😀

IMG_5726

Här tar jag en bild på en vacker lampa och några skyskrapor, ovetandes om att jag faktiskt tog en bild på ett par som förlovar sig!

Skärmavbild 2012-12-03 kl. 12.35.41

En suddig förstoring av vad de höll på med på kullen

IMG_5729

Tjejen torkar tårar av lycka *snyft!*

IMG_5728

Och de famnar om varandra när hon (antar jag ;)) sagt ja!

Leave a Reply

