Musikhjälpen i full gång!

Nu är Musikhjälpen i full gång och jag lyssnar mest hela dagarna på sändningarna. Från tidig morgon till sen kväll, närhelst jag har en radio i närheten. I tisdags till exempel så spelade jag 18 hål på en pitch och puttbana i närheten och då hade jag med mig telefonen och gick och lyssnade på sändningarna med lurarna i öronen.🙂 Det är så roligt att höra om alla olika upptåg, bidrag, gäster, uppdrag, konversationer, de uppoffringar alla gör och allt annat som försiggår i buren under denna otroligt viktiga vecka.

Självklart har jag önskat musik och bidragit med pengar även till årets Musikhjälpen och hoppas att Du gör det med! Så, ratta in P3, önska en låt och gör skillnad du med!😀

musikhjälpen 2

Leave a Reply

