Celebrity spotting i LA

I helgen som var åkte vi upp till Santa Barbara och hade två härliga dagar, men det ska jag inte skriva om nu utan det kommer så snart jag löst bildproblemet med min dator. Istället ska jag skriva om kändisar!😀

Efter vår helg i Santa Barbara åkte vi ner till LA och checkad in på hotellet som låg alldeles vid Hollywood Blvd (där alla stjärnor på marken finns). Mattias skulle börja jobba redan vid 8 på måndag morgon så jag tog en lugn morgon och kollade på lite olika skvallerprogram om söndagens Golden Globe-utdelning och åkte sedan till The Grove, vilket är ett shoppingområde i West Hollywood där de även spelar in Extra. Extra är ett program som intervjuar olika kändisar och visas på tv varje kväll kl 19.

Jag kom tyvärr en timme för sent för att få se Arnold Schwarzenegger som tydligen varit där vid kl 10. Darn!😉

Dock fick jag se de två programledarna Maria Menounos (eh, vem är det?) och Mario Lopez – killen som gav smilgroparna ett namn i slutet av 80-talet när han var med i serien Saved By the Bell. Han var ju så söt då och är hrmm…. inte så dum nu heller… hehe…

Saved by the Bell

Kommer ni ihåg gänget från Saved by the Bell?

mariolopez

Well, hello there…😀

Maria och Mario i intervju

Maria och Mario i intervju

På avstånd

På avstånd, men ändå väldigt nära🙂

Jag må ha missat det österrikiske muskelberget, men fick istället se en intervju med Joan Rivers. Hon är kanske inte så känd i Sverige, men här här hon väldigt stor och har en egen tv-show och är med lite överallt. Hon är typ 100 år gammal, opererad bortom igenkänlighet och ser ut att ha fått ta över Michael Jacksons näsa, men har ett väldigt bitskt sätt och en riktigt rolig humor, så hon är underhållande att lyssna på. Hon har ett program som heter Fashion Police, där även Kelly Osborne är med, där programmet går ut på att hissa och dissa kändisars kläder i olika publika sammanhang. Rätt så underhållande faktiskt.🙂

This slideshow requires JavaScript.

Vackert!

Vackert!

Leave a Reply

