Provning nr 4 av brudklänning – check!

Nu är den klar!😀

I dag var sista provningen av min brudklänning och den har blivit superfin! Det behövdes några små justeringar i livet på den då det verkade som om jag tappat i omkrets sedan förra veckans provning.😀 Konstigt, för jag försöker verkligen inte tappa vikt, men men.🙂 När jag åker dit nästa gång så är det för att hämta den – färdigpressad och inpackad i sin resegarderob. Weeeeee!

Skorna som jag beställde förra veckan kom i går em, precis i tid till dagens provning, så jag fick prova den med dem också, vilket kändes jättebra. Är så nöjd att jag valde en lägre klack så att jag kan känna mig lite mer avslappnad – och stabil.😉 Jag är verkligen inte van att gå i väldigt höga klackar så jag vet inte vad jag tänkte förut… Haha!

Nästa vecka får jag hämta klänningen och som tur är så är resegarderoben helt vit så det går inte att se in i den, vilket betyder att Mattias inte kommer kunna tjuvkika inna bröllopet. Hihi!🙂

Leave a Reply

