Jag är med i senaste nyhetsbrevet från min träningsstudio i Newport Beach

Ja, jag börjar alltså bli kändis här i trakterna och är därför med i senaste nyhetsbrevet som min träningsstudio skickat ut! Nja, det där med kändis är väl att ta i, men då min träningsstudio är rätt så liten, personlig och enbart för kvinnor så har många av de som går där följt min resa fram till bröllopet och därmed var det naturligt att visa dem bilderna när vi kom tillbaka.

Jag har nog aldrig hört så många “Oh, my god!” som när jag visade dem och när jag sedan även visade dem för ägarinnan till studion så sa hon direkt att hon ville göra ett litet reportage om mig. Där skulle jag få berätta hur min träning på studion har fått mig i form inför bröllopet (bra marknadsföring för henne!) och även lägga med bilder från bröllopet. Jag fick några frågor som jag skulle besvara och skickade sedan in dem tillsammans med några bilder som jag valt ut där jag tyckte att man såg lite mer av min kropp. En bild med en tjock pälsjacka är inte direkt talande för i vilken form jag är.😉

Här är då resultatet som skickades ut för två veckor sedan. Klickar ni här på Core et Barre – More about Sara så kommer ni till en utökad version av frågorna som jag besvarade.🙂

Kan även berätta att de varje månad tar ut en månades medlem och i mars var det jag! Det innebär att man får svara på en massa frågor om favoritplatser, -produkter, -kläder, -resmål, -musik, -konst, -you name it! Sedan sätts det upp en poster med bild och alla svar inne på studion på lite olika platser så de andra som tränar där kan läsa om mig och mina olika favoritsaker. Lite kul idé tycker jag!

Skärmavbild 2013-04-16 kl. 11.14.25 Skärmavbild 2013-04-16 kl. 11.14.44 Skärmavbild 2013-04-16 kl. 11.14.55 Skärmavbild 2013-04-16 kl. 11.15.21 Skärmavbild 2013-04-16 kl. 11.15.41 Skärmavbild 2013-04-16 kl. 11.15.56 Skärmavbild 2013-04-16 kl. 11.16.23

I mars tog jag en bild på en av de posters de hade satt upp inne på studion med mig som månades medlem, men tyvärr så blev bilden suddig, men ni kan se hur det ser ut på ett ungefär åtminstone.🙂 Mitt lokala kändisskap bara växer!😉😉

IMG_3266

Leave a Reply

