Hypnotisören på Newport Beach Film Festival

I tisdags var vi och såg Hypnotisören på Newport Beach Film Festival, vilket var jättekul! Som ni nog vet så är Hypnotisören en svensk film baserad på Lars Keplers roman som filmatiserats och regisserats av Lasse Hallström.

IMG_3437

Filmen var bra och det känns roligt att få se en svensk film på bio här borta då det annars nästan bara visas Hollywoodproduktioner på de amerikanska biograferna. Salongen var nästan full och det kryllade av svenskar där. Dock får jag göra er besvikna med att säga att vi inte såg några kändisar.😦 Tidigare år så har någon från filmen varit med vid visningen och svarat på frågor mm och denna gång skulle tydligen Lasse Hallström varit med, men fick förhinder och någon regissörmedhjälpare till honom fick hoppa in och säga några väl valda ord i början istället. Alla tänkte nog samma “vem är han då?”.

IMG_3443

Här är vi på röda mattan utanför bion och jag har min nya klänning på mig! Det är en cerise Tory Burch, men med den röda mattan så blev det ett konstigt ljus så den ser inte riktigt ut som den gör i verkligheten. Den är iaf jättefin och jag är så nöjd med mitt inköp!😀

På tal om kändisar så fick i alla fall en av mig och Mattias se en kändis i tisdags och det hände när Mattias var uppe i LA på ett möte och tog en lunch med en kollega i Santa Monica. När de sitter där på restaurangen så kommer Anthony Hopkins och går förbi! Snacka om tung kändis! Inte någon läskig föredetting från den mindre rumsrena delen av filmundustrin som vi såg här i Newport Beach förra sommaren. Iiiuuuhhh!

Hur som helst så gillade vi filmen och när den var slut så var det dags för the After Party uppe på Fashion Island, vilket är shoppingcentrat som ligger mitt emot där vi såg filmen. Det är ett utomhusshoppingcenter och själva festen hölls mitt i allt, utomhus mellan alla butiker, vilket var väldigt trevligt. En DJ spelade, många restauranger från området var där och sponsrade och bjöd på olika sorters mat och sötsaker. Två av huvudsponsorerna var Absolut och Stella Artois så självklart bjöds det på cocktails, drinkar och öl!😀

IMG_3447 IMG_3444

2 thoughts on “Hypnotisören på Newport Beach Film Festival

  1. Hej finaste!
    Länge sedan jag var in och tittade på bloggen nu. Ni verkar ju ha det toppen iaf🙂 Ni var verkligen superfina på “röda mattan”!!!
    Här hemma rullar allt på som vanligt. I helgen lämnar jag och Andreas de små hemma och drar till Stockholm för en helg på tu man hand, samt för att gå på Bruce Springsteen konsert!!!🙂

    Hälsa maken och sköt om er!

    kramar i massor!!!!!!!
    din Linda

    • Hej sötaste du!
      Vad härligt det låter med en helg med egentid och Bruce! Hoppas ni får det toppen och njuter av varje minut.😀
      Vi får besök på söndag (Ms kompis Anna som var med på bröllopet) kommer hit en vecka, vilket ska bli kul.
      Varma kramar till er från oss “over here”!
      31 grader idag…😉

Leave a Reply

