Breakfast on the go @ Promontory Point

Som jag skrivit om tidigare så hålls det lite olika event och liknande i vårt lägenhetsområde och några gånger per år så bjuder de på frukost på morgonen. De står då vid utfarten från området och delar ut frukostpåsar med lite olika godsaker i som man lätt kan ta med sig på väg till jobbet.

I morse var det dags igen och Mattias plockade upp en när han åkte till jobbet och ringde mig från bilen och sa att jag bara måste gå dit och hämta en påse själv, vilket jag då självklart gjorde. Frukosten bestod av en stor skål med joghurt, flingor och färsk frukt och till det fick man en smoothie, en banan och en hälsomuffins (som smakade juligt :)). Väldigt gott, speciellt då de bjöd på det!

Jag fick inte i mig allt detta då det var en riktigt rejäl frukost, utan det fick bli ett tvåstegsintag med en power walk emellan. Mums!🙂

IMG_3548

Leave a Reply

