Symaskin inköpt!

Nu har jag blivit med symaskin – igen! Har gått och ångrat mig att jag inte tog med mig min från Sverige ända sedan vi kom hit, men samtidigt inte velat köpa en helt ny här då jag inte använder den SÅ mycket.

Men, i torsdags så var det en tjej som la ut ett meddelande på SWEA LA:s facebooksida om att hon ska flytta hem och säljer sin symaskin – för endast 40 dollar! Jag skrev direkt tillbaka och sa att jag ville ha den och som tur var så var jag först ut. En kompis som bor i LA åkte sedan och hämtade den i lördags då tjejen skulle flyga hem redan i måndags Det fanns ingen tid för mig att åka upp och hämta den innan dess, men i måndags var sedan jag och Mattias uppe i LA för ett event och då passade vi på att hämta upp symaskinen från vår kompis Louise.

Tidigare har jag sytt gardiner, kuddar och sånt, men nu har vi fullt av kuddar och inte någon möjlighet att hänga gardiner så vi får väl se vad jag ska använda den till. Kanske sy kläder?😉

IMG_3752

Min nya leksak!😀

Leave a Reply

