Litet promenadsällskap

I onsdags var jag barnvakt åt lilla Filippa, 5 månader, som är dotter till Magdalena och Johan (det svenska paret som nyss flyttat hit). Jag skulle ut och gå min morgonpromenad och Magdalena frågade ifall jag kunde ta med mig Filippa så hon hann göra lite ärenden, vilket jag sa inte skulle vara några problem.

Vi var ute och gick i en timme och hon satt lugnt och snällt i vagnen hela tiden, helt förundrad över omgivningen och av att få vara ute på en tur. Snacka om snäll liten tjej!

IMG_3778

En liten gladfis ute på prommis

Leave a Reply

