Med landsmän på biltvätten

I lördags var jag och tvättade bilen då den verkligen såg hemsk ut efter att ha stått under några träd utanför kontoret hela veckan. I måndags och tisdags var det en väldigt fuktig dimma på morgonen och den gjorde att allt pollen från träden riktigt kletade sig fast på bilen, så den såg nästan inte svart ut. Stackars lilla kryddan!😦

Jag åkte förbi biltvätten i fredags efter jobbet, men då hade de redan stängt så det fick bli i lördags och när jag satt och väntade så såg jag att vår lilla krydda var i gott sällskap bland en massa landsmän.🙂 Var bara VW som saknades. Istället var där flera BMW, Mercedes, Porsche och så några icke tyskar – Tesla, Lexus och Jaguar. Faktiskt rätt så roligt att sitta och kolla på alla fina bilar, samt vem som äger dem och som sitter och väntar bredvid mig!😀

IMG_3838

Ze Germans!

Leave a Reply

