Sverigesatsning? Inte? ;)

I dag när jag satt och kollade igenom vilka mina kunder är så hittade jag detta företag som jag bara inte kunde sluta skratta åt.😀 Min chef som satt bredvid mig undrade självklart vad som var så roligt och då amerikaner kan vara rätt så pryda så kunde jag inte med att säga vad det betyder, utan sa bara att det är ett VÄLDIGT fult ord på svenska. HAHA!

Inget ord som jag brukar använda mig av direkt ofta, men det ser verkligen roligt ut och jag skulle nog inte rekommendera detta företag att satsa på att starta upp verksamhet i Sverige.😉

Screen Shot 2013-07-02 at 1.00.18 PM

Detta blir ju ännu roligare när man vet meningen av företagsnamnet och läser det tillsammans med övrig text.

Skärmavbild 2013-07-02 kl. 20.19.06 Skärmavbild 2013-07-02 kl. 20.18.55

Leave a Reply

