Nytt Sverigebesök i veckan!

Nu på torsdag kommer Mattias kusin Hanna och hennes kompis Anna på besök till oss. De flyger in till LAX och ska sedan vara hos oss i en vecka (give or take a few) innan de utforskar andra delar av södra Cali innan de tar sig norröver upp mot San Francisco varifrån de flyger hem i början av augusti, om jag har förstått det rätt.

Det ska bli jättekul att få ha dem hos oss och få visa dem runt i vårt område, ta dem till en massa härliga restauranger och caféer och bara få umgås.🙂 Hanna är verkligen jättemysig och Anna har jag bara träffat en gång, väldigt snabbt på stan i Stockholm, så henne känner jag inte så väl, men det ska oavsett bli jättekul att ha dem båda här!

Det blir första besöket som är här nu när jag jobbar, så det kommer kännas lite annorlunda när jag inte är hemma och kan agera tour guide till dem.😉 Vi ska dock försöka överösa dem med tips på vad man kan se och göra häromkring så det ska nog inte gå någon nöd på dem. Sen har vi alltid helger och kväller att umgås, vilket vi är jätteglada för.

tn_cartoon_girl_traveling_med-2

Mattias köpte med sig så mycket godis från Sverige när han var hemma så jag har faktiskt sagt till Hanna att hon inte behöver köpa med sig något då vi har ett lager för några månader framöver i skafferiet. Haha!😀 Dock blev jag lite sugen på dillchips, vilket inte går att få tag på här så det har Hanna lovat att hon ska ta med sig en påse av. Återstår bara att se i vilket skick den kommer fram, om den är helt i smulor, eller klarar sig. Oavsett så är det ju smaken jag är efter, så det blir att äta smulor annars.😉

Leave a Reply

