Vecka 21 – magen och jag idag

Jag är nu i vecka 21 och tänkte att många säkert är nyfikna på att se om det har börjat synas något ännu så därför ska jag försöka lägga upp bilder med jämna mellanrum.😀

Fram tills för ett par veckor sedan så syntes det inte direkt någonting mer än att jag kände mig lite spänd runt magen och mina byxor inte gick att knäppa ordentligt. På morgonen när jag vaknar så är magen liksom ihopplattad eller ihopsjunken efter att ha legat ner hela natten, men direkt efter att jag ätit frukost och än mer framåt eftermiddagen och kvällen så putar den mer och mer ut. Oftast är den som störst på kvällen innan jag ska lägga mig.

Jag tog bilden i morse för att ha en bra tidpunkt att jämföra med, så jag ska försöka fortsätta göra det framöver också. Detta var precis innan jag skulle till min bakkurs, så därav att jag har så mycket kläder på mig trots den 30-gradiga hettan. Skulle jag ta en bild på mig nu på kvällen så skulle magen säkert se dubbelt så stor ut. Haha!😉

IMG_4072

2 thoughts on “Vecka 21 – magen och jag idag

  1. Ja, nu börjar det ju synas att det är en “mini” i magen!
    Hoppas att du mår lika bra som det ser ut på bilden !

    Kram Gunilla

Leave a Reply

