Skön placering

Häromdagen så körde jag igenom en korsning i närheten av där vi bor och fick syn på denna baja maja. Bilden är tagen när jag är mitt i en fyrvägskorsning så det är verkligen ett trafikerat ställe…

Tycker placeringen är något tvivelaktig – vem vill sitta på toa mitt i en korsning? Och varför placerar man den där av alla ställen? Det finns en stor parkering alldeles bakom som den mycket hellre kunde ha stått på. Det var heller inte så att det var något stort byggjobb på gång där utan bara någon mindre lagning av vägen, så min gissning är att en av jobbarna hade rejäla magproblem just då. Haha!😉

IMG_4066

Tur man kan stänga dörren iaf😉

Leave a Reply

