Halloween idag

Idag är det alltså Halloween i USA, vilket är landets största högtid efter jul om man ser till hur mycket folk pyntar och klär ut sig. Överallt så klär folk ut sig till diverse kända figurer, både i skolor och på arbetsplatser, och i år tror jag att Miley Cyrus (i diverse format) är favoritobjektet. Kolla t.ex. in dessa kreativa outfits. Oavsett om man går in i en matbutik eller till frisören så kommer man möta människor som är utklädda – helt otroligt, men samtidigt fantastiskt med sådan dedikation!

I år har jag inte köpt något godis då 1) vi inte ska vara hemma i kväll och då 2) jag fick äta upp allt själv förra året p.g.a. att inga barn kom och knackade på som jag trott. Hade ju bunkrat upp med en megapåse från Costco, så hela 1,6 kg M&Ms fick jag sätta i mig – jobbigt!😉

Här är några bilder från ett av mina favoritcaféer Kean Coffee i närheten av där vi bor. Väldigt kreativt och imponerande!

Jag gick härom dagen ner till Balboa Island och tog bilder för att ni skulle få lite känsla för hysterin som pågår där även i år. Riktigt roligt är det att se! Klicka på första bilden för att komma in i galleriet och sedan klicka dig vidare bland bilderna. Enjoy!

Leave a Reply

