Snart dags – Eliason Merit Awards 2013!

I morgon är det dags för Eliason Merit Awards 2013 och  det verkar som om det blir en riktigt rolig kväll!

Under senaste veckan har de avslöjat vilka som ska uppträda som huvudakt på festen och det blir den svenska kvinnliga DJ-duon Rebecca & Fiona.😀 Förutom dem så kommer även en grupp som heter Third Party och en DJ som heter MRTN spela, så jag är säker på att det blir en toppenkväll!

Rebecca & Fiona

Jag har lite problem med vad jag ska ha på mig då de flesta av mina klänningar inte är gjorda för en gravidmage.😉 Några är mer a-linjeskurna så det kan gå, men är de korta innan så blir de ännu kortare nu då magen lyfter i framkant. Lurigt…

Vi ska stanna kvar i LA över natten och kommer bo på hotellet där eventet hålls, W Hollywood Hotel, vilket är skönt så vi (läs: jag) slipper köra hem de ca 7,5 milen mitt i natten. Jag kommer nog vara tillräckligt trött som det är utan att köra bil, haha! På lördagen ska vi passa på att åka förbi Olsons, vilket är en butik i LA som säljer svenska matvaror och produkter, så kanske hittar vi något gott som vi kan köpa med oss och bunkra upp med inför julen.

Så här ser det ut på takterassen där festen ska hållas… ser HELT ok ut tycker jag!😉

W rooftop bar

W Hollywood rooftop bar

Leave a Reply

