Vecka 32 – magen och jag idag

Magen växer nu lite mer för varje vecka och det syns skillnad från bild till bild. Vågen går också sakteliga uppåt och jag har precis passerat 70-strecket, vilket ger ca 9 kg plus än så länge (hur mycket av det är julmat?!). Har läst att mini ska öka i vikt med ca 200 gr/vecka nu så något borde det väl synas på både magen och vågen.😀

Alla jag träffar på säger att min mage är så liten för hur långt gången jag är, men när vi var hos läkaren förra torsdagen så mätte jag enligt kurvan – 30 cm i vecka 30 + 6, så den ska vara ok. Sådeså!😉 Antar att det är för att jag är lång och har en rätt så lång överkropp, så mini har mycket plats att breda ut sig på.🙂

bild 1 (1)

Magen och jag på väg till gymmet

2 thoughts on “Vecka 32 – magen och jag idag

Leave a Reply

