Golf och Golden Globe-söndag

Idag har vi haft en skön söndag som började med 18 hål golf och sedan avslutades med The Golden Globe Awards på tv.

Jag har känt mig väldigt privilegierad att jag kunnat spela golf så här länge och även att det gått så pass bra som det ändå gjort, trots en växande kula på magen. Nu börjar jag dock inse att jag nog peakade för ett tag sedan och att de sista golfdagarna är räknade. Det är ju trots allt bara fem veckor kvar till vår mini ska komma så konstigt vore väl annars.😉 Rundan idag var ok, så jag ska inte klaga, men som sagt så blir det nog inte så många fler framöver. Har en inbokad på torsdag med min granne, men efter det är det frågan om det blir fler. Dagsformen får avgöra helt enkelt.😀

Det var iaf otroligt skönt att komma hem från golfen, ta en fika, sedan en dusch och slutligen lägga sig i soffan för att njuta av The Golden Globes på tv. Soffan är verkligen min favoritplats nu så här på slutet och jag somnar som oftast i den framför tvn, eller bara av att ligga där och läsa, haha!😀

golden_globe_awards_ceremony

Leave a Reply

