Top deals for me – enligt Groupon…

Jag köper saker från Groupon lite nu och då, inte alls ofta, men det händer, och då har det varit några båtturer med duffybåt, massage, ansiktsbehandlingar, stand up paddle board och båtbiljetter för att åka ut till Catalina Island. Hur kommer det då sig att jag får mail som detta nedan, där de påstår att top deals for me skulle vara botox och botox? Jag kan inte annat än att skratta åt det!😀

Sen ser man att över 1000 personer har köpt av båda botoxdealerna… skrämmande!

Jag tog en screen shot med telefonen på de översta erbjudandena i mailet, men jag kan lova att det fortsatte längre ner också med väldigt “Sara-anpassade” deals. Huvva!

IMG_5138

Leave a Reply

