Vecka 36 – magen och jag idag

Fyra veckor kvar och jag går och funderar på hur stor magen kan bli egentligen!? Jag känner mig nu mer och mer trött och tung om dagarna och behovet av en eftermiddagslur (så som de första tre månaderna) börjar komma tillbaka igen. Enligt läkaren så är det vanligt att vissa av besvären från den första tiden återkommer den sista tiden av graviditeten också. Blir intressant att se vad mer än tröttheten som kommer…🙂

Jag mår förutom tröttheten väldigt bra och kan säga att flera av de besvär jag hade i första och andra trimestern har nästan försvunnit, vilket är skönt. Ska skriva lite mer utförligt om det i ett annat inlägg.🙂

IMG_5187

2 thoughts on “Vecka 36 – magen och jag idag

  1. Världens finaste gravidmage!
    Passa på att sova och vila nu när du kan, annars ångrar du dig i efterhand!
    Stora kramar från ett kyligt Göteborg!!

Leave a Reply

