Vecka 37 – magen och jag idag

Nu känns det som om magen har stannat av i växten, eller så har den inte vuxit så mycket sedan förra veckan. Eller så ser jag själv inte att den vuxit bara, haha!😀 Jag väger mig varje helg för att se utvecklingen och vågen visade inte mer än ca 200 grams skillnad från förra veckan, vilket inte är så mycket.

IMG_5240

Jag äter fortfarande bra, men oftare och mindre portioner då jag sällan känner mig hungrig nuförtiden och Galaäpplen är fortfarande min passion.🙂 Mini rör på sig mest hela tiden och väldigt mycket speciella tider på dagen så hon verkar må bra där inne också, vilket är skönt att veta.🙂

royal-gala

MUMS!

Leave a Reply

