SWEA OC årsmöte

I torsdags var det dags för SWEA Orange County’s årliga årsmöte. Då jag gick med i styrelsen i höstas så skulle jag officiellt presenteras som ny medlem tillsammans med en annan kvinna, samt även presentera det jag är ansvarig för, nämligen eventprogrammet för året.

Det var en riktigt stor uppslutning med närmare 70 gäster som kom för att njuta av den traditionsenliga ärtsoppan med punsch, samt semla till efterrätt och, självklart, för att delta i mötet. Allt som allt blev mötet mycket lyckat och jag tyckte det var roligt att få träffa så många av SWEAs medlemmar som jag inte träffat på förut, plus att de fick se vem jag är.🙂

Det eventprogram som jag och Anna, som är eventansvarig tillsammans med mig, satt ihop blev väl mottaget av alla som var där och vi kände oss nöjda med våra förberedelser och kunde pusta ut. Nu ska eventen bara genomföras också. Tur jag har lite erfarenhet av sånt sedan tidigare…😉

IMG_5241

Smarriga semlor i massor!

Leave a Reply

