Styrkande kvällspromenad

Igår em/kväll så begav jag mig ut på en promenad runt Balboa Island. Det var rätt så länge sedan jag gick så långt då jag inte riktigt klarat av det pga foglossningar, men de känns bättre nu och jag kände mig full av energi så det blev en runda runt stora ön med ett rätt så bra tempo. När jag gick ut så hade solen så sakteliga börjat sina bana nedåt och när jag rundat ön och gick över bron så möttes jag av denna vackra vy. Tänkte jag skulle dela med mig av den till er där hemma i vintermörkret.🙂

IMG_5351

Leave a Reply

