Styrelsemöte och köttbullar

Igår kväll så var det dags för ytterligare ett SWEA styrelsemöte, denna gången hemma hos en tjej som heter Ulrika och som bor i Mission Viejo, vilket ligger ca 25 minuter söder om Newport Beach. Som vanligt så bjöds det på mat och denna gång var det en smarrig smörgåstårta med god sallad vid sidan av. Det är inte direkt varje dag jag äter smörgåstårta kan jag lova. Tror sist var när Fredde och Ana var här och jag gjorde en för att fira att det var midsommar… det var juni 2012… haha!😀

IMG_5359

Visst ser det läckert ut!?

Mötet var trevligt, men som vanligt när man sätter ihop 10 stycken kvinnor så blir det mycket (med betoning på MYCKET😉 ) prat och en hel del avvikelser från agendan, vilket resulterade i att vi drog ut rejält på tiden. Normalt sett brukar vi vara klara runt 21.30-tiden, men igår var vi klara först vid 22.40, så jag var inte hemma förrän strax efter 23, vilket är sent för mig som inte är den piggaste på kvällarna nuförtiden. För att hålla sockernivån uppe så åt jag extra mycket av den jordgubbspaj som det också bjöds på till efterrätt, hehe…🙂

Väl hemma så var Mattias fortfarande vaken och jag fick veta att han stått och blandat och rullat köttbullar hela kvällen så att vi ska kunna frysa in och ta fram när mini är här och vi inte känner för att laga mat. Min underbare make! ❤

IMG_5364

Köttbullar med mycket kärlek🙂

Leave a Reply

