Styrelsemöte med SWEA och Linnéa

I tisdags förra veckan så var det dags för styrelsemöte med SWEA igen och jag tog då med mig Linnéa. Alla övriga styrelsemedlemmar har med stor iver följt min graviditet (alla kvinnor behöver jag kanske inte tillägga😉 ) och när Linnéa fötts så mailade jag dem och berättade om den stora händelsen. Jag fick grattismail från dem alla, men blev även, till min förvåning, ordentligt firad i tisdags vid mötet. De hade gått ihop och köpt ett presentkort till en butik som säljer mycket barnsaker, vilket är varmt välkommet för oss föräldrar (det är otroligt vad mycket saker man helt plötsligt behöver, som man inte visste att man behövde!).

Sedan hade några av dem varit och shoppat egna presenter till oss också – så gulligt! Vi fick lite olika kläder, en skallra, en blomma och så en bok som jag minns från min barndom (först när jag såg den dock). Det var Linnéa i Monets trädgård, fast på engelska, vilket vi tyckte var jätteroligt att få! Den är inte direkt något bebisbok, men kommer vara ett roligt minne att ha kvar och läsa för henne när hon blir lite äldre.

linnea-in-monets-garden1

Som vanligt var mötet hemma hos en av styrelsemedlemmarna och denna gång var det hos vår ordförande Annie. Hon driver en cateringfirma tillsammans med sin dotter Pernilla, så maten som serverades var (och är alltid) fantastiskt god. Det var gravad lax med dillstuvad potatis och en gravlaxsås till det – mums! Till efterrätt så serverades brownies med jordgubbar och grädde. Yummy!

swea styrelsemöte

Just my style!

Leave a Reply

