Cheesecake mania

När jag satt och ammade härom natten och slösurfade på telefonen så hittade jag denna sida med 20 helt fantastiska recept på olika sorters cheesecake. Yum! Det var riktigt så jag blev cheesecakesugen sådär mitt i natten där jag satt med Linnéa som mumsade i sig ett av sina nattmål, hihi!

Vem skulle inte vilja prova en cheesecake med smak av S’mores; Reese’s Peanut Butter; Twix; Double Chocolate Mint; eller varför inte Dark Chocolate Cheesecake with Chocolate Hazelnut Ganache, Toasted Hazelnuts, & Sea Salt. Slurp!

Alla verkar så goda så jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken av dem jag vill testa först, men jag tror att det nog blir nr 6 eller så nr 18 då jag är en total chokladjunkie.😀 Får kanske bli till när mamma och pappa kommer nästa vecka så inte Mattias och jag “måste” äta upp allt själva, hehe…

cheesecake 18

Quadruple Chocolate Mousse Cheesecake – say no more!

Leave a Reply

