Mamma och pappa på besök!

Igår kväll hämtade vi mamma och pappa från LAX vid 18.30-tiden då de precis anlänt med Norwegians direktflight från Stockholm. Så roligt att äntligen ha dem här!

Väldigt glada och uppspelta anlände de, efter en oerhört smidig flygresa som bara tog 10,5 h, och lyckades hålla sig vakna ända till kl 23 (imponerande!) då jetlagen slog in.

Det var faktiskt Mattias och jag som föreslog att vi skulle gå och lägga oss då klockan blivit mycket. De båda satt och mös med Linnéa i soffan och hade nog stannat där många timmar till om inte vi sagt något.😉

För Mattias och mig blev det som julafton med en massa presenter hemifrån samt godis och tidningar. De hade även tagit med några av de kläder jag haft när jag var liten och så mitt första fotoalbum. Det var jätteroligt att kolla igenom och se gamla bilder på mig, läsa om min första tid i livet, samt leta likheter med Linnéa i bilderna. Helt olika var vi faktiskt inte!🙂

Skriver detta då jag sitter och nattammar och jag bara är halvvaken så det får bli lite mer senare då jag är piggare.🙂

Leave a Reply

