Första golfrundan

I söndags var det dags för ytterligare en första – min första golfrunda sedan Linnéa föddes och sedan 2,5 månader (då jag slutade spela en månad innan hon kom). Vi spelade på Oak Creek, vilket är en av våra favoritbanor, och hade  en mycket härlig dag tillsammans med pappa som också var med och spelade. Hemma var Linnéa som passades av mamma. Jag ammade lillan precis innan vi åkte och lyckades klara det till vi kom hem igen, dock inte helt smärtfritt, men som man säger – no pain no gain.😉

Det var verkligen jätteroligt att vara tillbaka på banan igen och jag känner mig väldigt nöjd med rundan efter att inte ha spelat på 2,5 månader. Solen sken och det var ca 25 grader varmt så vi kunde inte ha fått bättre golfväder. Vi saknade dock vårt lilla hjärta och var väldigt glada när vi kom hem och vi fick pussa på henne igen.❤

IMG_6183

Helt ok inspel på 18:e hålet🙂

Leave a Reply

