Las Vegas!

Då Mattias är på jobbresa i Europa i 10 dagar så passade jag och Linnéa på att åka med mamma och pappa till Las Vegas i några dagar, mellan söndag och onsdag. Vi åkte i söndags kväll för att bilfärden inte skulle vara för jobbig för lillan, utan det skulle vara mer under hennes sovtimmar. Och sov gjorde hon! Hon somnade efter ca 10 minuter i bilen och sov sedan HELA vägen till Las Vegas, vilket var 4,5 h inklusive en matpaus. Lilla hjärtat sover så bra i bilbarnstolen och är bara för underbar. ❤️

Vi bor på Trump International hotell, vilket ligger längs den övre delen av The Strip, mitt emot Wynn. Så efter att ha sovit gott en natt så gav vi oss ut på upptäcksfärd längs “strippen”, vilket tog nästan hela dagen. Lätt trötta, men mycket nöjda med dagens strapatser kom vi tillbaka runt 18-tiden och då valde jag och lillan att stanna kvar på hotellet och ta det lugnt medan mor och far gav sig ut på ytterligare äventyr i Las Vegasnatten.

För mig blev det istället en Club Sandwich från room service och så min favvoshow på tv, The Voice, medan jag mös med Linnéa. ❤️

Imorgon ska mor och far på en 3,5 timmars helikoptertur över Grand Canyon och då ska Linnéa och jag fortsätta att mysa på hotellet eftersom tempen ska upp till 30 grader ute. Puh! Idag hade vi runt 25 grader och det var på gränsen till för varmt bara det märkte jag under dagen. Lilla hjärtat låg i bara blöjan i vagnen och var varm ändå så det fick bli att svalka oss inne i lite olika butiker och hotell. När vi kom tillbaka till hotellet och jag bytt på och tvättat lillan så somnade hon väldigt gott i den barnsäng vi fått låna från hotellet.

20140414-220218.jpg

20140414-220257.jpg

20140414-220523.jpg

20140414-220553.jpg

20140414-220642.jpg

20140414-220735.jpg

Leave a Reply

