Throwback Thursday – Linnéa i mina gamla kläder

När mamma och pappa var här i våras så hade de med sig lite av de kläder jag hade på mig när jag var liten, vilket var jätteroligt att se. Då, i april, var sakerna för stora för Linnéa, men nu har hon växt i dem så vi hade provning och modellande för kameran innan vi åkte till Sverige.😀

Man kan se att modet var lite annorlunda än idag, hihi! Någon slags väst verkade varit modernt och även polotröjor!? De är ju inte det enklaste att ta på en bebis så det modet är jag glad att det inte finns nu.😉 Jag blev glatt överraskad då jag såg att en av mina gamla outfits var från Petit Bateau, vilket är ett märke som vi har köpt flera saker till Linnéa från. De har väldigt fina, mjuka och goa kläder som vi gillar.🙂 Det är den rosa med små vita blommor som ni kan se nedan och den har vi faktiskt använt till Linnéa några gånger.

Leave a Reply

