Tar en paus…

Som ni ser så har det inte hänt mycket här på bloggen på länge och anledningen är att jag helt enkelt inte har hunnit, eller rättare sagt prioriterat, att uppdatera den.

Livet med vår lilla underbara Linnéa är redan så fullt av aktiviteter, blöjbyten, kramar, amning, mys, nattning, pusta ut och livet i allmänhet, så jag har helt enkelt valt att prioritera tid med henne istället för att sitta framför min dator mer än nödvändigt.

Min tanke är dock att jag ska bli bättre på att använda Instagram, vilket inte direkt tar någon tid att uppdatera. Så för alla er som vill följa oss föreslår jag att ni söker upp mig på instagram: @shflodin.

Kanske kommer jag tillbaka igen i framtiden, men just nu kan jag inte lova någonting. 🙂

Kram!

IMG_0333

Underbar bild på vår lilla älskling från mitt instagramflöde

Leave a comment